دیوارکوب مناسب آشپزخانه

آیا دیوارکوب برای آشپزخانه مناسب است؟

آیا دیوارکوب برای آشپزخانه مناسب است؟

مقدمه

شرکت مهندسی باقریان دکور با توجه به زیبایی دکورراسیون داخلی و با هدف جلب رضایت مشتریان خود اقدام به پخش دیوار کوب پلی استایرن و پی وی سی در اصفهان نموده است. این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود بهترین محصول را با قیمت مناسب عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی عمده فروشی دیوار کوب و دیگر محصولات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

به دلیل معماری مدرن و ساخت آشپزخانه هایی که به طور کامل از سالن پذیرایی در دید همگان است لزوم استفاده از تزئینات و دکوراسیون داخلی در آن ها بیشتر شده است. در سال های اخیر متریال های مختلفی را برای زیبا جلوه دادن آشپزخانه مورد استفاده قرار داده اند. از جمله این متریال می توان به دیوارکوب هایی از جنس مختلف مانند کاغذ دیواری، کناف شیراز و پی وی سی اشاره کرد. برخی از دیوارکوب های مورد استفاده در آشپزخانه به دلیل معایبی که داشتند به مرور متریال های دیگری جایگزین آن ها شدند. برای محیط آشپزخانه به دلیل شرایطی مانند وجود آب و رطوبت و پخت غذا نیاز به نوعی از دیوارکوب مقاوم در برابر این وضعیتی است که در آشپزخانه وجود دارد.

انتخاب بهترین دیوارپوش برای آشپزخانه

استفاده از دیوارپوش با توجه به ترکیب کلی آشپزخانه صورت می گیرد. برای زیباتر کردن محیط آشپزخانه با توجه به دکوراسیون کلی و متریالی که برای پوشش دیوار در دیگر قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرد دیوار پوش با کیفیت مناسب باید انتخاب شود. علاوه بر در نظر گرفتن شرایط کلی محیط بهتر است به رنگ های متنوعی که برای دیوارپوش ها عرضه می شود نیز دقت کرد. اغلب دیوارپوش هایی از نوع پی وی سی دارای تنوع در رنگ بندی هستند تا بتوان آن را با دکوراسیون های مختلفی هماهنگ کرد. دیوار پوش های جدید اغلب با جنس های براق و بسیار مستحکم ساخته می شوند. این دیوار پوش ها با استفاده و به مرور زمان دچار هیچ گونه مشکلی از قبیل ترک خوردن و پوسته شدن نمی شوند. سطح شیشه ای و مدل ضد آبی برخی از دیوار پوش های آشپزخانه علاوه بر جذابیتی که دارند دچار مشکلاتی مانند لک گرفتگی و انباشت چربی نمی شوند و به آسانی می توان آن ها را تمیز کرد.

دلایل استفاده از دیوارپوش آشپزخانه

کارخانه دیوار کوب در اصفهان با توجه به نیاز مشتریان خود به تولید انواع دیوارپوش برای محیط های مختلف خانه از جمله آشپزخانه می پردازد. استفاده از دیوارکوب در آشپزخانه به دلایل مختلفی رواج پیدا کرده است. ساخت این دیوارکوب ها از متریال های مختلف باعث شده است در سال های گذشته بسیاری از کارخانه ها برای تولید بهترین دیوارکوب با یکدیگر رقابت کنند. استفاده از دیوار کوب آشپزخانه در سال های اخیر به دلایلی مانند تنوع در محصولات به متریالی محبوب تبدیل شده است. از دیگر مزایای این دیوارکوب ها برای آشپزخانه می توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت های موجود در این مکان و عدم نفوذ این آب به درون آن اشاره کرد. رشد قارچ و کپک از دیگر مشکلات آشپزخانه ها است. به خصوص در قسمت هایی که دیوارکوب با سینک همجوار باشد. دیوارکوب های جدید به دلیل خاصیت آنتی باکتریال بودن از نفوذ میکروب جلوگیری می کند. دیوارکوب مناسب برای آشپزخانه به دلیل مقاومتی که در برابر حرارت دارد با پخت مداوم غذا در این مکان دچار آسیب نمی شود. بهترین دیوارکوب ها در تماس با شوینده ها دچار تغییر رنگ نمی شود و قابلیت شستشو دارند. به دلیل تنوع طرح و رنگ نیز می توان آن ها را با کابینت ها از نظر ترکیب بندی هماهنگ کرد.

انواع دیوارکوب برای آشپزخانه

 

دیوارکوب ها برای آشپزخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل استقبال از آن ها در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی کارخانه ها سعی می کنند بهترین ها را تولید و روانه ی بازار کنند.

دیوارکوب پی وی سی از جمله متریال هایی است که به دلیل ویژگی های زیادی که دارد برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. این دیوارپوش های پلیمری به دلیل مقاومت بالایی که دارند با توجه به عواملی مانند رطوبت، مواد شوینده و حرارتی که در محیط آشپزخانه وجود دارد یکی از بهترین متریال ها محسوب می شود. دیوارکوب های پی وی سی ضد خش هستند و در برابر وارد شدن ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و به راحتی دچار خراشیدگی نمی شوند. از دیگر مزایای این دیوارکوب ها تنوع در طراحی و رنگ، قیمت مناسب و نصب آسان آن ها است.

دیوارکوب های پلی استایرن از دیگر متریالی است که به دلیل مزایای خاصی که دارد برای طراحی دکوراسیون داخلی خریداری می شود. از مهم ترین ویژگی های این متریال نفوذ ناپذیری آن است به همین دلیل در مصرف انرژی به خوبی صرفه جویی می کند. این مدل دیوارکوب به دلیل سبکی که دارد در هنگام وقوع زلزله بار اضافی برای فضای داخلی محسوب نمی شود. دیوارکوب های پلی استایرن از عبور صدا از دیوارها جلوگیری می کند و به حفظ حریم شخصی بسیار کمک خواهد کرد. نصب آسان این متریال باعث می شود دیگر نیازی به استفاده از گچ و سیمان و دیگر مصالح در هنگام نصب آن نباشد.

از دیگر مدل دیوارکوب ها نوع سه بعدی آن است. این دیوارکوب های به دلیل زیبایی و جذابیت ظاهری ای که دارند مورد استقبال قرار گرفته اند. استفاده از این دیوارکوب ها برای آشپزخانه به ایجاد تنوع در فضا کمک می کند.

نتیجه گیری

برای زیبایی دکوراسیون مدرن به ویژه آشپزخانه که برای خانم ها بسیار مهم است تولید و طراحی انواع دیوارکوب ها توسط کارخانه های معتبر انجام می شود. این دیوارکوب ها علاوه بر پوشش ظاهری آشپزخانه دارای ویژگی هایی است که بتوان از آن برای رفع برخی از مشکلاتی که در دیوار آشپزخانه ها به وجود می آمد جلوگیری کرد. این مشکلات مانند رطوبت، حرارت بالا و استفاده از شوینده ها با نوع جدیدی از دیوارکوب ها مانند مدل های پی وی سی و پلی استایرن قابل حل است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *