پخش ترموود

ترموود یا “چوب ترمو” نوع خاصی از چوب است که به وسیله ی حرارت دیدن و فرآیند هایی خاص دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به چوب های دیگر است. رایج ترین استفاده ی چوب ترمو در نما می باشد که اغلب از چوب کاج استفاده می شود.

از ترموود برای ساخت آلاچیق، روف گاردن، لبه استخر ها، نمای ویلا، محوطه سازی و مکان هایی که رطوبت زیادی دارند استفاده می شود. چوب ترمو علاوه بر زیبایی که به نمای بیرونی یا داخلی ساخت می دهد نسبت به محصولات بهتر از خود کاملاً مقرون به صرفه می باشد.

از دیگر مزایای چوب ترمو به وزن کم و سبک آن و نصب سریع و راحتش نسبت به محصولات دیگر می توان اشاره کرد.

چوب ترموود اصفهان از محصولات زیبا و پرفروش شرکت مهندسی باقریان دکور می باشد که قیمت آن نسبت به فروشگاه های دیگر ارزان تر است.

انواع چوب ترموود

شرکت مهندسی باقریان دکور به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه قرنیز و دیوارکوب مفتخر است تا بر اساس نیاز روز بازار و متناسب با سلیقه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین چوب ترموود را تولید کرده و روانه بازارکند. رضایت بالای مشتریان این مجموعه حاکی از کیفیت بسیار بالای محصولات آن می باشد.چوب ترمود به عنوان یکی از محصولات نوآورانه نسبتا جدید در صنعت ساختمان بشمار می آید. چوب های ترمود که طی یک فرآیند خاص تولید می شوند به دو دسته نرم چوب و سخت چوب تقسیم بندی می شوند. علت این نام گذاری برای این دو دسته آن است که چوب ترمود را از دو دسته مختلف از چوب درختان تولید می کنند. تولید کنندگان با استفاده از درختان پهن برگ چوب ترمود سخت و درختان سوزنی برگ چوب ترمود نرم را تولید می کنند. مکان استفاده از این دو نوع چوب ترمود نیز متفاوت بوده و چوب ترمود سخت به دلیل مقاومت بالاتری که نسبت به چوب نرم دارد در مکان هایی که شرایط آب و هوایی و نگهداری سخت تر بوده و ممکن است چوب آسیب ببیند استفاده می شود مانند نماهای خارجی ساختمان این در حالی است که چوب نرم ترموود را در دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می دهند.

عمده فروشی ترموود

بسیاری از مهندسان  و طراحان دکوراسیون با توجه به استفاده مداوم و در حجم زیاد چوب ترموود این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند. خرید به صورت عمده می تواند بر روی قیمت خرید این محصول به دلیل حجم بالای سفارش و همچنین کاهش هزینه های حمل و نقل و نیروی انسانی تاثیرگذاشته و قیمت آن را بسیار مناسب تر می کند. اگر به دنبال یک مرکز معتبر به منظور خرید عمده چوب ترموود هستید شرکت مهندسی باقریان دکور به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین عمده فروشی دیوارکوب می تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد. برای سفارش محصولات مورد نیاز خود به این مجموعه کافی است از طریق شماره های درج شده در سایت سفارش خود را ثبت کنید.