کدام مواد برای پانل های دیواری مناسب هستند

کدام مواد برای پانل های دیواری مناسب هستند

مواد برای پانل های دیواری

ایده های مدرن نحوه انجام کارها را تغییر می دهند و تزئین دیوارها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.متداول ترین روش هایی که امروزه برای تزئین و پوشش دیوارها استفاده می شود ، شامل کاغذ دیواری ، رنگ آمیزی ، روکش کاشی و استفاده از پانل های دیواری است.دیوارپوش اصفهان که اخیرا برای طراحی ظاهر شده است ، محبوبیت قابل توجهی در بین مصرف کنندگان و طراحان داخلی دارد.

جدا از مزایای ظاهری و هزینه ، دلایل بی شماری برای استفاده از دیوارپوش وجود دارد – نصب آن آسان است ، یک راه حل سالم است ، سطوح ناهموار دیوار را پنهان می کند ، تمیز کردن و نگهداری آن آسان است و قابل استفاده مجدد است.یکی دیگر از دلایل عمده اینکه مردم به این نوع درمان دیوار روی آورده اند ، این است که پانل های مورد استفاده در اینجا در انواع سایه ها ، بافت ها ، مواد ، اشکال و اندازه ها موجود هستند و تقریباً امکانات بی نظیری را برای دکوراسیون فراهم می کنند.

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، کاغذ دیواری به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع دیوارپوش، مزایای دیگری نیز دارد. کاغذ دیواری در طرح‌ها و رنگ‌های بی‌نظیری موجود است و می‌تواند به شما در ایجاد فضایی منحصر به فرد و چشم‌نواز در خانه یا محل کارتان کمک کند. شرکت‌های متعددی در زمینه فروش عمده کاغذ دیواری فعالیت می‌کنند. اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، می‌توانید با این شرکت‌ها تماس بگیرید و از خدمات آنها بهره‌مند شوید.

مواد لازم برای ساخت پانل های دیواری

برای ساخت پانل های دیواری از مواد مختلفی استفاده میشود.در اینجا چند مورد را معرفی می کنیم و نگاهی به جوانب مثبت و منفی هر یک خواهیم انداخت ، بنابراین انتخاب ایده آل برای فضای شما آسان و ساده می شود.

پانل چوبی

چوب طبیعی

مزایا

  • شما طیف گسترده ای از درختان را برای انتخاب دارید:مانند بلوط ، سرو ، افرا ، توسکا ، چوب درخت گل محمدی ، چوب ساج ، چوب ماهون ، آبنوس و غیره.
  • پانل های ساخته شده از چوب طبیعی را می توان به راحتی رنگ آمیزی کرد تا با موضوع اتاق مطابقت داشته باشد.
  • تعمیر و تعویض و نصب این پانل ها ساده و آسان است.
  • با در دسترس بودن در اندازه ها و شکل های مختلف ، درجه بالایی از سفارشی سازی را ارائه می دهد و امکان بسیاری از اکتشافات طراحی با بافت ها و الگوهای متنوع را فراهم می کند.
  • سازگار با محیط زیست است.
  • آنها عایق حرارتی و صوتی خوبی ارائه می دهند.

معایب

  • صفحات ساخته شده از چوب طبیعی نه ضد آب هستند و نه ضد پوسیدگی.
  • آنها در برابر آتش مقاوم نیستند.
  • اگر تحت درمان شیمیایی قرار نگیرند ، در برابر موریانه ها آسیب پذیر هستند.

تخته فیبر با تراکم متوسط (MDF)

این ماده با تجزیه باقیمانده چوب سخت یا نرم به ذرات ریز ساخته می شود که آنها را تحت فشار و حرارت زیاد با رزین متصل می کنند.پانل MDF ارزان است و سازگار با محیط زیست است.اما نه مقاوم در برابر آب است و نه مقاوم در برابر رطوبت و از آنجا که MDF از ذرات ریز ساخته شده است ، پیچ ها را به خوبی نگه نمی دارد.بعلاوه نصب MDF زمان و تلاش بیشتری می برد.

پانل های PVC

این پانل ها ضد آب هستند و از این رو برای حمام و آشپزخانه ایده آل هستند.تمیز کردن و نگهداری آن آسان است.این پانل ها با دوام و ماندگارند ، وزن آنها سبک است و سطح صافی دارند ، گرد و غبار را جذب نمی کنند.آنها در برابر آتش مقاوم هستند.این پنل ها نرم و انعطاف پذیر بوده و دارای انبوهی از رنگ ها و الگوهای سه بعدی هستند.آنها اقتصادی و به راحتی در دسترس هستند.

دیوارپوش pvc

نئوپان

با فشار دادن داغ تراشه های چوب و خاک اره ، با کمک چسب ، ساخته می شود.در سه نسخه وجود دارد: نرمال ، متوسط ​​و چگالی بالا که ضخامت ، هزینه و نحوه کار هر کدام متفاوت است.این نوع پانل دیواری نسبتاً ارزان است و از آنجا که نئوپان ها به طور گسترده در دسترس هستند ، می توان آنها را به راحتی تهیه کرد.اما اینها در معرض نوسانات دما و رطوبت هستند و بنابراین فقط در مناطق خشک به طور رضایت بخشی کار می کنند و هم چنین از قدرت نسبتاً کمتری برخوردارند.

پانل های پارچه ای

این می تواند از هر ماده ای مانند پارچه های طبیعی یا مصنوعی ، پلی استر ، جوت ، چرم ، مخمل و غیره استفاده کند.این پانل ها به دیوارها لطافت و نرمی بیشتری می دهند.اما تمیز کردن و نگهداری آن دشوار است.آنها عایق صوتی خوبی ارائه می دهند و از این رو مناطق مورد استفاده آنها تئاتر ، سالن اجتماعات و غیره است.نصب آنها سریع و آسان است و به طور گسترده در دسترس هستند و از این رو تهیه آنها آسان است.

ما به عنوان نمایندگی فروش دیوارکوب در اصفهان امیدواریم که این مقاله به شما در مورد جزئیات مربوط به مواد مورد استفاده برای پانل های دیواری کمک کرده باشد.انتخاب یک ماده خاص بسیار بستگی به نیاز و بودجه شما دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *