راهنمای انتخاب انواع سبک و مواد مختلف قرنیز

قرنیز پلی استایرن چیست

قرنیز پلی استایرن چیست

تخته های پایه تا حدی به دلایل زیبایی نصب می شوند. همانطور که قالب تاج ناحیه ای را که دیوارها با سقف برخورد می کنند را پنهان می کند، تخته های زیرین محل اتصال دیوارها با کف را پنهان می کند که در غیر این صورت ممکن است این امر ناخوشایند باشد؛ اما تخته های دیگر نیز در محافظت از دیوارهای گچی در برابر ضربه یا ضربه خوردن بسیار ضروری عمل می کنند. اینجاست که استفاده از قرنیز پلی استایرن اصفهان اهمیت پیدا می کند. در اینجا به منظور شناسایی بیشتر با اینکه قرنیز پلی استایرن چیست، سعی کنید ادامه مطلب را بررسی کنید تا آشنایی بیشتر نسبت به این حوزه داشته باشید.

راهنمای انتخاب انواع سبک و مواد مختلف قرنیز

عوامل موثر در بررسی قرنیز پلی استایرن

به طور کلی، طراحی باید با سایر وسایل اتاق هماهنگ باشد. همه تزئینات باید از یک سبک باشند، با جزئیات و نسبت های مشابه. تزئینات پایه تخته معمولاً بسیار کمتر از تزئینات قرنیز پارس فریم اصفهان است، هرچند در خانه های مدرن هر دو می توانند بسیار ساده باشند. به یاد داشته باشید که قالب گیری ساده تر گرد و غبار و خاک کمتری را جمع آوری می کند؛ و از آنجا که تخته های زیرین در مجاورت کف هستند، باید مطمئن شوید که این دو ماده از نظر رنگ و بافت با هم کار می کنند. بیشتر تخته های چوبی از چوب جامد ساخته شده اند؛ اما گاهی اوقات از مواد کامپوزیتی مانند MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط) استفاده می شود، زیرا در صورت نفوذ آب مشکل ساز می شوند و در برابر کپک مقاوم هستند.

  • قرنیزها چه رنگی باید باشند

روش کلاسیک در بررسی قرنیز پلی استایرن اصفهان این است که از رنگ سفید برای سقف و تزئین (تخته های زیرین و روکش پنجره ها و درها) استفاده کنید و سپس دیوار را رنگ آمیزی کنید یا کاغذ دیواری را آویزان کنید. سعی کنید همه رنگ های مختلف با همان رنگ دیوارها رنگ آمیزی شوند، به خصوص اگر اتاق دارای تزئینات زیاد باشد. سپس همه چیز کمی ساده تر می شود. گزینه دیگر، به ویژه برای تخته های چوبی سخت که با کف مطابقت دارند، رنگ آمیزی یا تکمیل آنها در همان رنگ کف است. دیوارها و کف ساختمان های قدیمی اغلب به دلیل نشستن در طول سال ها، ناهموار هستند. اگر در حال نصب تخته های پایه جدید روی دیوارهای ضخیم هستید، بهتر است از قالب بندی ساخته شده از مواد کامپوزیت مانند پلی استایرن استفاده کنید که انعطاف پذیرتر از چوب است. شما باید خطوط دیوار را دنبال کنید و از چسب یا رنگ برای پنهان کردن شکاف ها استفاده کنید. در مورد خانه های قدیمی، همان توصیه ای را که در مورد قالب گیری تاج انجام می شود، ارائه می دهند، به این صورت که شما در صورت امکان نمی خواهید تخته های پایه را بردارید. این امر می تواند یک کار بزرگ باشد و شما باید چیزی را به جای آنها بگذارید. بهتر است آنچه را که قبلاً وجود دارد را بررسی و تعمیر کنید.

راهنمای انتخاب انواع سبک و مواد مختلف قرنیز

منظور شما از قرنیز پلی استایرن

اصطلاح قالب گیری در قرنیز پلی استایرن به نوارهای چوبی یا سایر مصالح مورد استفاده در ایجاد جزئیات معماری اشاره دارد. در اصل، قالب سازی هدف خاصی دارد و طوری طراحی شده است که ناحیه ای را که دو سطح به هم متصل شده اند را پوشش دهد یا از دیوارهای گران قیمت محافظت می کند. این روزها، قالب ها عمدتا برای اهداف تزئینی استفاده می شوند تا علاقه و جزئیات را به دکوراسیون اضافه کنند. قالب ها ممکن است به رنگ کنتراست یا ترکیب با رنگ دیوار شما رنگ آمیزی شوند، یا طبیعی جلوه داده شوند تا چوبی زرق و برق دار ظاهر شود. از لحاظ تئوری، می توانید قالب ها را در قرنیز پارس فریم اصفهان در هر کجا که می خواهید جزئیات سبک و چشم نواز داشته باشید، قرار دهید. با این حال، به طور سنتی، انواع مختلف قالب گیری در قسمت های خاصی از اتاق قرار می گیرد:

در اطراف درها و پنجره ها

در محل اتصال بین دیوارها و سقف یا کف

کالبد شکافی دیوار

نتیجه گیری

از بین انواع مختلف قالب گیری در قرنیز پلی استایرن، تاج شناخته شده ترین بخش است. قالب های تاج که دیوارها و سقف را به هم متصل می کنند، بسیار پیچیده هستند و دارای سبک های تزئینی هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *