تفاوت چمن طبیعی و چمن مصنوعی

تفاوت چمن طبیعی و چمن مصنوعی

تفاوت چمن طبیعی و چمن مصنوعی

اگر به سرمایه گذاری در چمن مصنوعی فکر می کنید – احتمالاً می پرسید که تفاوت اصلی چمن مصنوعی با چمن طبیعی چیست.برای کمک به شما در تحقیقات خود ، در زیر چندین تفاوت را برجسته کردیم.

چمن مصنوعی به نگهداری کمتری نیاز دارد

چمن طبیعی به آبیاری منظم و چمن زنی نیاز دارد.این کارها زمان بر و وقت گیر است.در روزگاری که دائماً در حال دویدن هستیم ، اکثریت قریب به اتفاق ما نه وقت این کار را داریم و نه انرژی!مهمترین مزیت چمن مصنوعی اصفهان این است که نیازی به آبیاری و برداشت ندارد.تنها کاری که باید انجام دهید ، شستشوی منظم با شلنگ و معطر کردن با یک محصول تمیز کننده مخصوص است که بدون زحمت بوی حیوان خانگی و سایر بوهای نامطبوع و ماندگار را از بین می برد.

چمن مصنوعی همیشه بهترین به نظر می رسد

با استفاده از چمن مصنوعی ، چمن شما بدون توجه به شرایط آب و هوایی خارج یا مدت زمانی که برای مراقبت از آن صرف می کنید ، همیشه به بهترین شکل به نظر می رسد.به عبارتی دیگر ، یک چمن مصنوعی در تمام طول سال ، بدون توجه به آب و هوا و فصلی که در آن وجود دارد ، بسیار زیبا به نظر می رسد.این بدان معناست که شما قادر خواهید بود هر زمان که بخواهید مهمانان خود را دعوت کنید ، بدون اینکه در مورد وضعیت منطقه تفریحی خارج خود استرس داشته باشید!

مقایسه چمن مصنوعی با چمن طبیعی

چمن مصنوعی ارزان تر است

آیا چمن مصنوعی گرانتر از چمن واقعی است؟گرچه ممکن است در ابتدا ، نصب چمن مصنوعی گرانتر باشد ، اما با توجه به نگهداری کمی که به آن احتیاج دارد و مقدار کمی آب که برای تمیز نگه داشتن آن نیاز دارید ، در مدت بسیار کوتاهی هزینه خود را جبران خواهید کرد.

بسیاری از مردم چمن مصنوعی را انتخاب می کنند ، زیرا نگهداری از آن آسان است ، دارای یک دوره ضمانت طولانی است ، می تواند به صورت سفارشی طراحی شود ، به آبیاری نیاز ندارد ، به راحتی ثابت می شود و ظاهر سبز خود را در تمام طول سال حفظ می کند.

علیرغم این مزایا ، بسیاری از معایب چمن مصنوعی وجود دارد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گرم شدن بیش از حد
  • عدم پشتیبانی از محیط طبیعی محلی
  • باعث بهبود کیفیت هوای اطراف نمی شود.

استفاده از آب

یکی از موضوعاتی که باید هنگام صحبت در مورد چمن مصنوعی و طبیعی مورد توجه قرار گیرد ، استفاده از آب است.در یک منطقه مسکونی ، چمن هایی که به طور طبیعی رشد می کنند به آب زیادی احتیاج دارند ، مخصوصاً اگر از سیستم بارانی استفاده می کنید.با این وجود با چمن مصنوعی ، آبیاری لازم نیست.شما فقط برای پاک کردن و تمیز کردن چمن مصنوعی به آب نیاز دارید.

از آنجا که نیازی به آبیاری چمن ندارید ، به خصوص در ماه های گرم تابستان ، آب کمتری مصرف خواهید کرد که به معنی کاهش آب و صرفه جویی است.

در اینجا چند مزیت اصلی چمن طبیعی نسبت به چمن مصنوعی آورده شده است.

مزایای چمن طبیعی

فواید سلامتی چمن طبیعی

مزایای بهداشتی زیادی با چمن طبیعی وجود دارد.چمن طبیعی زیر پا نرم است که به کاهش آسیب در هنگام سقوط و تماس کمک می کند.چمن طبیعی به دلیل جذب آفتاب و گرما به خنک شدن شما کمک می کند.این به حمایت از اکوسیستم محلی کمک می کند و باعث رشد باکتری های خوب می شود.چمن واقعی با جذب دی اکسید کربن مضر ، به عنوان یک فیلتر طبیعی رایگان برای کمک به تنفس هوای تمیزتر عمل می کند.چمن طبیعی ذرات مختلف خارجی را که در سراسر محیط شناور هستند به دام می اندازد و همچنین برای حیوانات خانگی مناسب است.

چمن طبیعی ، دوستدار محیط زیست

چمن طبیعی گزینه پایداری است که از اکوسیستم محلی پشتیبانی می کند.فرآیند تولید چمن مصنوعی به مقدار زیادی برق و پلاستیک نیاز دارد.این فرایندها برای محیط زیست مضر هستند.در مقایسه ، چمن طبیعی در هنگام ساخت معمولا به برق نیاز ندارد و چون طبیعی است به حمایت از محیط زیست و اکوسیستم کمک می کند.

سخن پایانی

همانطور که می بینید ، هر دو چمن طبیعی و مصنوعی دارای معایب و مزایایی هستند.همانطور که گفته شد ، چمن مصنوعی برای خانواده ای عالی است که می خواهد در هزینه های آب صرفه جویی کند و زمان کمتری را برای نگهداری از چمن خود صرف کند و زمان بیشتری را برای انجام کاری که دوست دارد صرف کند.

این مقاله توسط شرکت مهندسی باقریان دکور ارائه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *